Jak reklamovat zboží
Pošli nám fotodokumentaci reklamace e-mailem a my ji vyřešíme ještě dřív, než nám bude fyzicky doručeno zboží!
Odešli zásilku poštou na adresu:
Petra Makovcová
Pod Haltýřem 11
14800 Praha 4
Pokud je produkt vadný, ihned jej pošli zpět a nepoužívej ho.
Při posílání balíku Českou poštou zadej tel. +420 608 059 971.
Kroky k úspěšnému vyřízení reklamace:
- Vyplň REKLAMAČNÍ LIST. Nezapomeň uvést své číslo účtu. Pokud nemáš možnost vytisknout formulář, uveď pouze číslo objednávky, celé jménem, kontaktní telefon, e-mail a číslo účtu.
- Zabal zboží, ideálně do původního obalu, který je perfektní pro přepravu a zajistí bezpečné doručení zboží zpět k nám. Přilož kopii faktury nebo alespoň uveď její číslo. Nepřijímáme zboží, které bylo použité, je špinavé či nese jiné známky opotřebení.
- Balíček předej na poště, neposílej na dobírku, poštovné hradí zákazník. Na uvedené adrese není možné osobní předání bez předchozí domluvy a potvrzené schůzky.
- Dáme ti vědět e-mailem, jakmile k nám zboží dorazí a samotnou reklamaci vyřídíme bez odkladu, většinou do 7 dní!
Reklamaci vyřídíme bez odkladu a k vaší maximální spokojenosti! Běžné čekání až 30 dní než se k vašemu případu někdo dostane, určitě nečekejte. Jsme tu pro vás a tudíž vaše požadavky řešíme pohotově a s respektem k vašim potřebám.
Zaručujeme vám, že v našem virtuálním obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv běžné kamenné prodejně, a které jsou v souladu s platným občanským zákoníkem. Na zboží objednané a zakoupené na stránkách www.akrobatshop.cz poskytujeme záruku v délce 24 měsíců. Reklamace lze uplatňovat prostřednictvím e-mailu na adrese info@akrobatshop.cz či telefonicky +420 608 059 971.
Adresa pro zasílání reklamací: Petra Makovcová, Pod Haltýřem 11, 14800 Praha
Pro další informace týkající se případných reklamací nás můžete kontaktovat na tel. čísle: +420 608 059 971 nebo e-mailem: info@akrobatshop.cz.
Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím, a které se vyskytnou během záruční lhůty.
Délka záruční doby na veškerý sortiment zakoupený prostřednictvím www.akrobatshop.cz se stanovuje na 24 měsíců ode dne převzetí kupujícím.
Kupující je povinen zboží při převzetí řádně a důkladně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vadu, je povinen ji bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. Totéž se týká situace, kdy kupující zjistí jiný rozpor s objednávkou, zejména je-li dodán jiný výrobek či jiné množství, než které bylo objednáno. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu uvést zboží do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď opravou zboží, nebo jeho výměnou (po dohodě s kupujícím lze vyměnit za jakékoliv zboží). Není-li to možné, může kupující buď od smlouvy odstoupit nebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál prodejního dokladu (faktura, příp. kupní smlouva).
Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetřováním ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady vzniklé působením živlů.
Pokud je zboží dodáno přepravcem s poškozeným obalem a má-li kupující při převzetí podezření, že zboží vykazuje vady, vyhotoví kupující na místě s přepravcem písemný zápis o reklamaci zboží.
Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Za odstranitelné se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží. V případě výskytu odstranitelné vady má kupující právo, aby byla tato vada bezplatně, včas a řádně odstraněna, anebo kupujícímu vzniká právo na výměnu zboží nebo přiměřené slevy z ceny. Objednatel má u odstranitelných vad právo na přiměřenou slevu z kupní ceny odpovídající povaze a rozsahu vady, jen pokud není možné provést odstranění vady nebo výměnu.
Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran. Za neodstranitelné se považují takové vady, které nelze odstranit nebo jejich odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem. V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží jako zboží bez vady a kupující nepožaduje výměnu zboží, má též právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.
Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.
V případě zájmu o pozáruční servis nás neváhejte kontaktovat!